Teenus

Alustaval või väikselt ettevõttel pole tavaliselt üüratut eelarvet turundusele. Seepärast on eriti oluline teha õigeid samme, nii et leiaksid oma kliendid üles. Ma tulen hea meelega appi.

Kõik algab sinu ärist

Esiteks vaatame otsa sellele, mida oled teinud või millised on sinu ideed. Paneme paika kindlad eesmärgid, analüüsime ja põrgatame, et saaksid aru, kuidas neid saavutada. Seejärel töötame läbi vajaliku kommunikatsiooni- ja tegevusplaani loomise. Ehk kuidas ettevõte peaks edasi toimetama, et edu tagada. Eesmärgiks on see, et hiljem oskaksid ise ettevõtte maine ja väljanägemise eest hoolt kanda ilma, et peaks selleks eraldi spetsialisti palkama.

Kui tegemist on alles alustava ettevõtjaga läbime samuti alustuseks teoreetilise koolituse, kuidas ettevõte peaks oma kuvandi meedias ja sotsiaalmeedias üles ehitama. Mis on need olulised punktid, mida järgida, mida kindlasti mitte teha ja kuidas järgmised sammud paremini ettevalmistada. Nii õpid avalikus ruumis mõtestatumalt tegutsema ning suudad seeläbi oma ettevõttes käituda nii, et selle avalik kuvand teeniks ka raha. Praktilises osas teeme juba konkreetseid ülesandeid ja olukordi läbi. Õpime koostama mõjuvaid sõnumeid, kirjutama oma lugu, postitama sisu, mis kaasab ning ka kaamera ees esinema. Tänapäeval ei ole vahet, kas astud telekaamera ette intervjuule või räägid Facebookis oma lehe jälgijatega – esinemiskunst on tegelikult üks sama, sina ise pead oskama end kontrollida ja müüa.