Võluvat sisu vajab igaüks – nii alustav kui ka juba mõnda aega tegutsenud ettevõte.
Ise oma turundusmaterjalide loomine võib olla küll väga aeganõudev, kuid samas on võimalik kokku hoida sadu kui mitte tuhandeid eurosid. Siin on paar soovitust, mida jälgides saavutad kiiremini paremad tulemused.
1. Töötle kõik oma pildid ühe filtriga
Veebiavarustes on sadu sisuloojaid, kes pakuvad oma loodud filtreid. Küll aga ei ole neist sageli palju kasu, kuna vajavad väga head toormaterjalid, et töötaksid. Seega on alustajana lihtsam valida mõni mugav äpp näiteks Colourtone või VSCO ning leida sealt oma lemmik filter, millega on tunduvalt lihtsam ka esialgu toimetada.
2. Planeeri ette ja mõtle läbi
Mõtle mitu korda nädalas sa tahad postitada, vaata näiteks välja olulised kuupäevad kalendris (sõbrapäeva, ülemaailmne hamburgerite päev jne) ja tee oma plaanid sellest lähtuvalt. Nii on sul hea ülevaade oma tegevustest ning ei teki viimase minuti paanikat.
3. Koosta mood-board pinterestis
Pinterest on eriti mugav viis koguda inspiratsiooni. Kui sul on lasteriided ja palju roosat, otsi sinna vahele vahvaid mängulisi pilte, mida postitada. Või miks mitte vaata, milliseid fotosid on teised teinud ning äkki on seal midagi ka sinu järgmiseks tootepildistamiseks.
Kui sa tunned, et vajaksid sisuloomel veidi rohkem abi, võta minuga ühendust. Olen alati valmis tegema sulle värske stardiplatvormi, et sealt edasi saaksid juba tugeva ning enesekindlana lahingusse söösta.
Uuri sisuloome võimalusi siit.